2013. július 28., vasárnap

"Művészfilmek"... (Ha sok időd van, nézd meg őket... ja meg ha van egy kis fűved :D)

Szóval... A V/H/S szar volt, pont. Mostanában elég sok olyan filmet láttam, ami értelmetlen. Mármint számomra túl értelmes :D Igazi művészfilm, el kéne, hogy gondolkodtasson, de csak egy gondolat jutott róluk eszünkbe: Ehhez be kellene tépni, de minimum nagyon berúgni :D Nézzük csak... (Aki esetleg megértette őket, sorry, én szőke vagyok...)

Hivatalosan: Szüzsé: "Az az eseménysor, ami a filmelbeszélésben megjelenik, s amelyből a néző következtethet a film történetére. Az elbeszélésben azonban számos olyan eseményre is találhatunk utalást, ami a történet szempontjából fontos, de a cselekmény szintjén nem jelenik meg. Ezért szükséges, hogy a cselekmény fogalmától elválasszuk a történet fogalmát. 
Ezt még média órán tanultuk. És erre jött az első filmünk a Lost Highway, David Lynch rendezésében. Pontosan azért néztük meg ezt a filmet, mert nincs szüzséje, mégis elismerik. Én személy szerint már többször láttam a filmet, szeretem, tetszik, na de elmagyarázni az értelmét... Enyhén szólva lehetetlen, még a média tanárunk is azt mondta, hogy: NINCS :D

David Lynch: Lost Highway
Következő legyen Richard Kelly Donnie Darko című filmje. Nem azt mondom, hogy nem tetszett, mert vérnyúl meg ijesztő öregnéni, meg gyújtogatás, stb, na de összefüggő sztori... nehezen :D
Richard Kelly: Donnie Darko
És akkor Terry Gilliam Doktor Parnassus és a képzelet birodalma... Őőő... Hát oké :D A látvány világ nagyon jó, bár nekem enyhe Tim Burton koppintás, de tényleg jó. A színészek nagynevűek, Johnny Depp, Lily Cole és Heath Ledger kedvenc, bár neki sajnos az utolsó filmje. Röviden még egyszer: Hát oké :D

Terry Gilliam: The Imaginarium of Doctor Parnassus
Kritika, leírás
Utolsóként pedig jöjjön Tom Cruise-al (ki mással? :D) a főszerepben Joseph Kosinski Feledés című "remekműve". Jó, nekem el lett a végén magyarázva, hogy ki merre mit csinál, de számomra egy hatalmas keveredés az egész. Ki klón, ki nem klón, ki UFO, ki nem UFO, mit csinál, hogy jön oda, blabla... Bár a többi filmre ráfogjuk, hogy "művészfilm"... Erre csak azt mondom: "MIVA'?" :D De ez már csak a poén kedvéért került fel a listára...

Joseph Kosinski - Oblivion
Kritika, leírás

Na hát, akkor aki unatkozik ezen az igen csak forró vasárnapon, nézegessen filmeket és fejtse meg Nekem! :D Köszi...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése