2013. július 26., péntek

Mi lenne, ha...

Érdekes kérdést láttam a minap... Mi lenne ha a szeretteid BÁRKIT választhatnának a világon? Vajon Téged választanának? Na igen...

~Nem vagyok se vékony, se szép, nem vagyok modell (és nem csücsőrítek kacsaszájjal fb-n :D)
~Nem beszélek 4 nyelven
~Nincs diplomám, pedig lehet, hogy lehetne, sőt még szakmám sincs papíron
~Nem vagyok kedves, de még szociális se
~Nem tudok sütni, főzni, már a húsleves is nagy dolognak számít
~Képes vagyok szó szerint mindent leszarni, ha kedvem úgy diktálja
~Kib~szott lusta vagyok
~Nem érdekelnek az emberek, se az emberek érzései
~Általában kések
~Antiszocialitásom és világfájdalmam néha a határtalannál is határtalanabb
~Őőő... igen, feledékeny vagyok, úgyhogy a többi bájos tulajdonságom most nem jut eszembe...

Szóval... sok mindent nem lehet bennem szeretni... Külsőre már többször megkaptam, hogy mű nő vagyok a barbie szőke hajammal, a rajzolt arcommal és a műkörmeimmel... de legalább mutatok valahogy, nem?! Csak reggel sajnálom azt aki meglát... Belsőleg... Hááát... érzelmi szintem elég nulla, de azért akit szeretek, azt szeretem... Ja igen, lelkileg skizofrén vagyok, 5 perc alatt hatalmasat tudok változni és sírva fakadók bármin és üldözési mániám is van és negatív is vagyok... Ez az előző felsoroláshoz menne :D Na szóval, visszakanyaródva, akit szeretek, azt szeretem. Meg néha vicces is vagyok (azt hiszem :D).

Szóval nálam a válasz: Nem, a szeretteim, NEM engem választanának. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése