2013. július 28., vasárnap

Ma esti édes vattacukros hangulat


"- Na jó éjt...
 -Hát jó éjszakát! Mész ismét valami trancsirozást nézni?
 -Nem Mama... ma szerelmes hangulatban vagyok!
 -És ez mit jelent?
 -Meghallgatom a Szeretlek című számot a Kárpátiától... aztán meghallgatok még pár szééép dalocskát. Megnézem a közös képeket, hogy szépeket álmodjak. Mosolygok párat az egész sztorinkon. Aztán... megnézek valami olyan filmet, amibe nem csak egymás agyát akarják az emberek. Hanem mondjuk mielőtt megeszik őket, talán szerelmes pillanatok is lesznek.
 -Szóval a lényeg, hogy horror...
 -Ja hát igen, az elengedhetetlen! :O"

Szóval... Nem vagyok érzelgős ember, már nem, abból már kinőttem. A naaagy rózsaszín lufikból, a szívecskés üzikből meg  a közös csillag keresésből :D De ma a szeretet és érzelem mutatóm elérte a másoknál "átlag" szintet, értsd, Én ma érzelgős vagyok :D

Lássuk mivel töltöm utolsó egyedüli éjszakám... Holnap végre megjön Uram parancsolóm és már lesz kinek csacsorászni a fülébe és nem kell lógó beleket és véres húscafatokat bámulnom, hogy kellemesen aludjak el ;)

"Ma is úgy ébredtem, hogy szeretlek
Hogy szeretlek, hogy szeretlek.
Az Isten csak nekem, nekem teremtett,
Nekem teremtett, téged."(Hát igen, bíz, ez ííígy van :))


"Ohne dich kann ich nicht sein – Ohne dich,
Mit dir bin ich auch allein - Ohne dich.
Ohne dich zähle ich die Stunden – Ohne dich,
Mit dir stehen die Sekunden – Lohnen nicht."
(Ez a versszak olyan gyönyörű , hogy muszáj magamra varratni...)

"Veled lennék a legboldogabb egy életen át
Veled nevelném fel a jövő harcosát..."
(Ezt szerintem nem kell elemezni :))

És a végére hagytam a legszebb számot... Ez a szám körülbelül 6 éve kísért. Jó értelemben :) Egyszer meghallottam és azonnal megkönnyeztem, mert annyira gyönyörű. Sokáig nem is tudtam miről szól, de akár örömömben, akár magányomban, erre a számra bármikor elpityeregtem. Azóta kívülről fújom a szövegét és persze a fordítását is, de az első számok között van, ami felkerül a telefonra vagy a gépre, ha esetleg frissíteni kell... Ennél többet kár is beszélni, hallgassátok!^^,

"Ashita anata no kimochi ga hanarete mo kitto kawarazu ai shite iru

Ashita anata ni boku ga mienakute mo kitto kawarazu ai shite iru"

Na íme, ezek voltak a boldog szerelmes számok :D Nem rég muszáj volt kisírnom magamból a pici lelkem apró töréseit, mikor igencsak nyuffnyuff volt, akkor találtam egy olyan listát youtubeon, hogy "szomorú szerelmes rock dalok" igazi, extra szar, érthetetlen, ám de annál szomorúbb gitárszólókkal megtűzdelt dalokkal... Remélem nem lesz olyan, de ha esetleg mély búbánatba süllyednék és két üveg bor között majd nagyon unatkozom egyszer belinkelem az én igazi szomorú szerelmes számaimat :D

Ja igen... a zenék után megnéztem a közös képeket, jót nevettem, pipa... akkor az esti horror:


Meglátjuk milyen lesz... Ha esetleg nem alszom be rajta, akkor csak a megszokás kedvéért:

Kellemesen szép álmokat Mindenkinek! ˘˘,




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése