2013. július 25., csütörtök

What's up?!

Jah nem, nem ez, bocs :D

Na szóval... Cikkázó rózsaszín pillangók, sötét dohos elmémben enyhe alkohol mámorba, vanília fagyival meghintve...

Szerelmesnek lenni annyi, mint épp ésszel őrjöngeni.... És igen... Rájöttem, hogy szerelmes lettem az épp eszű őrjöngésbe... Szerelmes lettem abba az érzésbe, hogy ha egyedül kelek, inkább visszaaludnék, hogy együtt lehessünk álmomba, de ha Vele kelek fel, soha többé nem szeretnék visszaaludni se, mert addig se láthatom... Szerelmes lettem abba a bágyadt érzésbe, mikor a sokadik sör után már inkább ledőlnék a pultra aludni, de csak azért mert addig is őt nézhetem könnyes, bágyadt, bevörösödött szemmel bambulok a távolba, ahol az Ő, hasonló állapotban lévő alakját vélem felfedezni.... Szerelmes lettem abba az érzésbe, mikor éjszaka nem épp józanul, tiszta szívből nevethetek rá két csuklás közben és Ő csak nevet és megölel... Na szóval, igen...

Az élet barátok nélkül olyan, mint az év nyár nélkül... Meleg van és jönnek a vérszívó szúnyogok... De hát örökké nem eshet, jön még kutyára dér vagy ha mást nem tényleg skizofrén leszek...

A világ a feje tetejére állt, de azt meg hogy, ha gömb?! Vagy talán olyan sok oldalú, hogy az már gömb?! Na de próbáld egy kockának elmagyarázni, hogy mi az a gömb...

Otthon, na de hol van az itthon? Nem a ruhaT Eszi az embert, de hol a szív ott a haza, akkor hol a ruha?

Zúg a gép, fog a festék, de közbe becsöngetnek, újra fertőtlenítsünk mindent?

(Mégis mi ez a sok faszság Rinka?! :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése