2013. augusztus 31., szombat

~This is the new shit...


Drága Kedves Múlt!


Szeretnélek megkérni, hogy lépj túl rajtam... szép időket töltöttünk együtt, nem tagadom. Vannak maradandó emlékeim Rólad, amikre biztos vagyok, hogy mosolyogva fogok visszatekinteni öreg koromban is, de... el kell, hogy váljunk! Vége, hangsúlyozom, vége... Elvágok Veled minden kapcsolatot, a közös barátaink jobb is, ha Veled maradnak jóban. Otthagyok Neked mindent, ami hozzád köthető... a közös tárgyaink, barátaink még a közös otthonunk is maradhat a Tiéd, a lényeg, hogy FE-LEJTS EL!!!

Szóval új lappal kezdve, új élet vár rám... Ezentúl két ember szólhat csak bele az életembe: Az aki a Mindenem és soha többé nem engedném el egy percre se és az az ember, akit testvéremként szeretek és a legjobb barátom... egy hülyeség miatt egy évig nélküle voltam, hát az az egy év olyan is volt... 

Szeretnék mindenkitől elnézést kérni, ha egy darabig furcsa voltam... nem gondolkodtam, sodródtam... de most minden más lesz, a jövőm megtervezve és ezért keményen fogok küzdeni. :) 

Szóóóval... just positive life! ;)




 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése